Inloggen bij Mijn Etalage

Ben je al een Green Etalage leverancier?

Log in om één van de volgende taken uit te voeren:

• De bedrijfsgegevens invullen of aanpassen
  • Een nieuw product of dienst aanmelden
  • Het 'Green Key approved' logo verkrijgen
Inloggen als leverancier

Wat houdt de Green Etalage voor leveranciers in?

De Green Etalage, geïnitieerd door Stichting KMVK, is een schatkamer vol duurzame producten en diensten die bedrijven helpt aan de Green Key, Duurzaam Gastvrij en Blauwe Vlag duurzaamheidsnormen te voldoen en hun bedrijfsvoering (verder) te verduurzamen. Deze digitale etalage biedt een overzicht van meer dan 100 duurzame 'Green Key approved' producten en diensten van verschillende leveranciers. 'Green Key approved' houdt in dat de producten voorzien zijn van een erkend milieukeurmerk of op een andere manier aantoonbaar duurzaam zijn, en daarmee door Stichting KMVK goedgekeurd zijn om in de Green Etalage te staan. De producten en diensten zijn ook van toegevoegde waarde voor Duurzaam Gastvrij en Blauwe Vlag bedrijven die (verder) willen verduurzamen.

De duurzame producten en diensten zijn ingedeeld in 12 productcategorieën, gerelateerd aan de 12 Green Key en Duurzaam Gastvrij duurzaamheidsthema's. Dit maakt het eenvoudig voor bedrijven om snel te vinden welke producten en diensten het bedrijf kan gebruiken voor het behalen van de Green Key en Duurzaam Gastvrij duurzaamheidsnormen binnen elk thema.

De Green Etalage biedt enkel een informatief overzicht van duurzame producten en diensten. Het is niet mogelijk om direct via de Green Etalage aankopen of bestellingen te plaatsen. Hiervoor kan het bedrijf naar jouw leverancierswebsite gaan.

Hoe is mijn product of dienst zichtbaar?

De Green Etalage is openbaar toegankelijk. Dit betekent dat zowel Green Key, Duurzaam Gastvrij en Blauwe Vlag bedrijven jouw product of dienst kunnen bekijken, evenals bedrijven die (nog) geen duurzaamheidskeurmerk hebben maar wel stappen willen zetten om te verduurzamen.

Leveranciers krijgen hun eigen product/dienstpagina die ze naar wens kunnen invullen. Je kan meerdere (goedgekeurde) duurzame producten/diensten etaleren per pagina. Op deze pagina komt minimaal het volgende te staan:

• Titel
  • Korte introductie van het product / de dienst + foto
  • Voor welke Green Key en Duurzaam Gastvrij norm(en) het product / de dienst relevant kan zijn
  • Informatie over het product / de dienst
  • De milieukeurmerken van het product / de dienst (indien van toepassing)
  • Galerij met foto's van het product / de dienst
  • Informatie over de leverancier + logo
  • Link naar de website van de leverancier

Waarom deelnemen als leverancier aan de Green Etalage?

Deelnemen aan de Green Etalage als leverancier heeft meerdere voordelen:

• Verhoogde zichtbaarheid: Door deel te nemen aan de Green Etalage krijgen leveranciers de kans om hun duurzame producten en diensten te presenteren aan een breed publiek van bedrijven die actief bezig zijn met verduurzaming, wat kan leiden tot meer exposure en potentiële klanten.
  • Duurzame erkenning: Producten en diensten die in de Green Etalage worden opgenomen, zijn voorzien van erkende milieukeurmerken of aantoonbare duurzaamheidskenmerken. Dit geeft leveranciers de erkenning dat hun producten of diensten voldoen aan hoge duurzaamheidsstandaarden.
  • Nieuwe markttoegang: De Green Etalage biedt toegang tot een specifieke doelgroep van bedrijven die actief zoeken naar duurzame oplossingen. Dit kan helpen bij het betreden van nieuwe markten en het vergroten van het klantenbestand.
  • Netwerkmogelijkheden: Deelname aan de Green Etalage biedt leveranciers de mogelijkheid om deel te nemen aan events om te netwerken met potentiële klanten, organisaties en andere duurzame bedrijven. Dit kan leiden tot samenwerkingsverbanden en zakelijke kansen.
  • Bijdragen aan duurzaamheid: Leveranciers in de Green Etalage ondersteunen bedrijven in hun duurzaamheidsdoelstellingen, wat niet alleen goed is voor het milieu maar ook het imago van de leverancier versterkt als een verantwoordelijke en milieubewuste onderneming.

Deelname kosten en voorwaarden

Geïnteresseerd in het promoten van jouw duurzame product of dienst in de Green Etalage? Hier zijn jaarlijkse deelnamekosten en algemene voorwaarden aan verbonden.

Jaarlijkse deelnamekosten

Vanaf 1 januari 2024 zijn de jaarlijkse deelnamekosten €243,- per eigen duurzame product/dienstpagina. Dit is exclusief 21% btw.

Algemene deelnamevoorwaarden

Algemene voorwaarden Green Etalage leveranciers

Meld je als leverancier aan voor de Green Etalage (wij zullen contact opnemen om de aanmelding verder uit te werken)

Stichting KMVK

(Bezoek)adres
  • Storkstraat 24
  • 3833 LB Leusden

Disclaimer Green Etalage

• De informatie op deze website van de Green Etalage wordt door de Stichting Keurmerk Milieu, Veiligheid en Kwaliteit (KMVK) met de grootst mogelijke zorg samengesteld en onderhouden. Fouten kunnen echter niet altijd voorkomen worden.
  • De informatie op deze website is voorts louter informatief van aard en kan niet worden aangemerkt als een advies in een concreet geval. Er kunnen dan ook op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan de op de website aangeboden informatie.
  • De informatie op deze website is voorts louter informatief van aard en het gebruik/toepassen van een product uit de etalage leidt niet en geeft geen recht op het (automatisch) behalen van een (bonus)norm binnen de Green Key, Duurzaam Gastvrij en Blauwe Vlag systematiek. De daadwerkelijke beoordeling van een product in relatie tot de Green Key, Duurzaam Gastvrij en Blauwe Vlag normen blijft voorbehouden aan de keurmeesters.
  • De Stichting KMVK aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade die op enigerlei wijze voortvloeit uit het gebruik van de website of uit de onvolledigheid en/of onjuistheid van de op de website verstrekte informatie en/of voor schade ten gevolge van het (tijdelijk) niet beschikbaar zijn van de website. De Stichting KMVK garandeert verder op geen enkele wijze de correctheid of betrouwbaarheid van websites die middels een link of anderszins met deze website zijn verbonden. Ongeautoriseerd of oneigenlijk gebruik van deze website kan een inbreuk inhouden op intellectuele eigendomsrechten of andere regelgeving.