Wat houdt het uitreikingsevent in?

Elk jaar organiseert Stichting KMVK de jaarlijkse uitreikingsevents voor de (kandidaat) certificaathouders van Green Key, Duurzaam Gastvrij en Blauwe Vlag.

Het doel van de uitreikingsevents is om de certificaten voor het desbetreffende jaar uit te delen aan de aanwezige certificaathouders, en hun duurzame kennis en netwerk te vergroten doormiddel van verschillende programmaonderdelen.

Tijdens de uitreikingsevents worden onder andere:

• De certificaten voor het desbetreffende jaar uitgereikt aan alle aanwezige certificaathouders
  • De Blauwe Vlag gehesen om officieel het Blauwe Vlag seizoen te openen
  • Workshops en activiteiten gegeven over verschillende duurzame en relevante onderwerpen
  • Is er op het Green Key en Duurzaam Gastvrij Uitreikingsevent een inspiratiemarkt met verschillende Green Etalage leveranciers en diens duurzame producten en diensten
  • Is er de mogelijkheid om mede certificaathouders te leren kennen, kennis te delen en nuttige netwerken en relaties op te bouwen

Ook is er altijd een bekende gastspreker aanwezig die zich inzet voor duurzaamheid en hier graag kennis over deelt met de aanwezigen, waarna deze persoon de certificaten zal overhandigen en er een fotomoment is.

Het Green Key en Duurzaam Gastvrij Uitreikingsevent vindt altijd rond februari plaats. Het Blauwe Vlag Uitreikingsevent vindt altijd rond mei plaats.

Bekijk de meest recente uitreikingsevents

Hoe meld ik mij aan voor een uitreikingsevent?

Op dit moment is er nog geen datum bekend voor een nieuw uitreikingsevent van Green Key en Duurzaam Gastvrij of Blauwe Vlag. Zodra deze er is zul je hiervan op de hoogte worden gesteld als certificaathouder.

Green Key, Duurzaam Gastvrij en Blauwe Vlag certificaathouders krijgen voorrang bij het aanmelden. Ben je (nog) geen certificaathouder? Vul dan het contactformulier hieronder in. Wij zullen je dan op een wachtlijst zetten en je uitnodigen als er plek is.

Houd mij op de hoogte over een nieuw uitreikingsevent

Stichting KMVK

(Bezoek)adres