Ons assortiment
- Tropical Tango (bestseller)
- Watermelon Splash: Watermeloen (bestseller)
- Berry Banana Mix (bestseller)
- Vitality Mix
- Mango Green Fusion

Productinformatie
- Houdbaarheid: 18 maanden
- Verpakkingsgrootte: 12x 200ml
- Verpakking: Glas
- Onze sappen hoeven niet gekoeld te worden, wat energiebesparing en ruimtebesparing mogelijk maakt.
- Vrijgesteld van statiegeld

Oplossingen
- Aanvulling Minibar
- Serveer als high-end mocktail of cocktail (met op maat gemaakt JuicEvolution glas)
- Supermarkt/vendingmachine (take away)
- Welkomstdrankje
- Wellness, Lifestyle & Sport

Duurzaamheid:
- 90% vermindering van karton (verpakking)
- 30% gebruik van gerecycled glas (verpakking)
- 50% gebruik van groene energie (productie)

Elke kwartaal planten we bomen om onze uitstoot met het logistiek te compenseren bij Regreener (gecertificeerde B-corp).

Over de certificering

EU Bio: Het EU Bio-label garandeert dat een product voldoet aan strenge Europese regels voor biologische landbouw. Dit betekent dat het zonder chemische bestrijdingsmiddelen, kunstmest of genetisch gemodificeerde organismen is geproduceerd, met aandacht voor milieu en dierenwelzijn.

Fairtrade: Fairtrade-certificering garandeert eerlijke handelsvoorwaarden voor boeren en arbeiders in ontwikkelingslanden. Het stelt hen in staat om eerlijke prijzen te ontvangen, onder betere arbeidsomstandigheden te werken en bij te dragen aan duurzame ontwikkeling.

Vegan: Een vegan label betekent dat het product geen ingrediƫnten van dierlijke oorsprong bevat en dat het tijdens de productieproces geen dierlijke bijproducten of dierproeven heeft gebruikt. Het richt zich op dierenwelzijn en milieu-impact.

EU Bio keurmerk
Fairtrade logo
Vegan keurmerk

JuicEvolution

JuicEvolution is een koploper in de productie van innovatieve biologische sappen. Onze producten zijn gemaakt van 100% biologische vruchten en groenten, rechtstreeks afkomstig uit warme landen die bekend staan om hun uitzonderlijke kwaliteitsproducten. Dit zorgt ervoor dat onze sappen boordevol natuurlijke smaken zitten en rijk zijn aan vitamines, mineralen en antioxidanten, allemaal zonder toevoegingen of conserveermiddelen.

Als sociaal juice bedrijf is ons doel om in 2025 B-corp gecertificeerd te worden

Juice Evolution logo