Onze WD korventransportmachines met ICS+ zorgen ervoor dat er geen open ruimtes worden afgewassen. Tevens zorgt het ICS+ systeem ervoor dat de vaatkorven, onafhankelijk van de transportsnelheid door de waszones, altijd op de maximale snelheid door de naspoelzone worden getransporteerd. Hierdoor is het naspoelwaterverbruik per vaatkorf altijd 1,5 liter.

De voorwasmachines op zowel de WD doorschuifmachines als op de WD korventransportmachines gebruiken het naspoelwater van de machine om de vaat voor te spoelen. Hierdoor wordt het handmatig voorwassen overbodig en wordt per af te wassen vaatkorf 4-6 liter water bespaard. Daarnaast wordt het waswater minder snel vuil, waardoor dit minder snel vervangen hoeft te worden.

RHIMA

RHIMA Nederland B.V. is leverancier van professionele vaatwasapparatuur voor grootkeuken en industrie. Naast vele modellen vaatwasmachines leveren wij alles wat uw vaatwasproces kan verbeteren of vergemakkelijken, zoals waterontharders, omgekeerde osmose installaties, was- en naspoelmiddelen, vaatkorven, etc. Onze servicedienst zorgt voor onderhoud, oplossen van storingen en technische ondersteuning.

Logo Rhima