De Tork SmartOne rollen zijn geschikt voor de gelijknamige dispensers. De Tork SmartOne Toilet Roll Dispensers T8/T9 zijn gemaakt voor veeleisende sanitaire ruimten en zijn daardoor zeer robuust. Door de vel-voor-vel dosering werkt het systeem zeer verbruiks- en kostenbesparend. Door de Smartcore-huls biedt de dispenser een extra hoge capaciteit, en weinig onderhoud.

Duurzaamheidsproces Tork

Oplossingen van Tork zijn hoogwaardige oplossingen die aan uw wensen voldoen. Ze zijn efficiënter, waardevoller en duurzamer doordat we duurzaamheid altijd centraal stellen. Het gaat om denken over de hele levenscyclus van producten, slimmere logistiek en technologie en productie en levering met zorg en voldoen aan diverse onafhankelijke keurmerken.

Dit bouwt voort op de sterke fundering van ons moederbedrijf SCA, dat voorop loopt wat betreft duurzame grondstoffen en hout en schone productie. De normen die we stellen aan onze pulp- en papierverwerking en -productie, worden wereldwijd erkend. SCA is de meest effectieve verwerker van afvalpapier voor hergebruik en recycling ter wereld

Over de certificering

EU Ecolabel: Dit Europese milieukeurmerk wordt toegekend aan producten en diensten die een lage milieu-impact hebben gedurende hun hele levenscyclus. Het bevordert duurzaamheid, afvalvermindering en energie-efficiëntie, en geldt voor een breed scala aan producten, zoals schoonmaakmiddelen en textiel.

Ecolabel logo goed

Tork SCA

Het merk Tork omvat een volledig assortiment producten en diensten op het gebied van hygiëne en reiniging voor de horecasector, de gezondheidssector en ook voor voedingsindustrie, kantoren, scholen en de industriële sector. Tot de producten behoren dispensers, papieren handdoeken, toiletpapier, zeep, servetten, industriële poetsrollen en keukenpapier. Door ervaring op het gebied van hygiëne, functioneel design en duurzaamheid is Tork marktleider in Europa geworden. Tork is een wereldwijd merk van SCA en een betrokken partner voor klanten in meer dan 90 landen. Het actuele nieuws en de innovaties van Tork vindt u onder www.tork.nl.

Logo Tork