• Ons apparaat is uitgerust met een camera, wordt op de watermeter van een pand geplaatst en houdt het waterverbruik vervolgens in real-time bij.
  • Het apparaat is direct gekoppeld aan onze cloud-based software, waar de data zonder vertraging wordt verzameld en geanalyseerd.
  • Iedere mogelijke afwijking in het waterverbruik laat een alarm afgaan, waardoor de eigenaar snel kan reageren op lekkages en serieuze schade aan het pand wordt voorkomen.
  • Onze rapportages geven gedetailleerd inzicht in het waterverbruik. Dat kunnen we gebruiken om de eigenaar te helpen bij het opstellen van een heldere waterstrategie die water, tijd en geld bespaart.

Smartvatten

Smartvatten werd in 2013 opgericht en heeft zich vanaf het begin ingezet om duurzaamheid gebruiksvriendelijk te maken. Doordat we er onze missie van hebben gemaakt om continu de juiste vragen te stellen en de beste oplossingen te verzinnen, zijn we uitgegroeid van het produceren van energiecertificaten en het leveren van waterbesparende apparaten in Finland tot het faciliteren van telemonitoring van waterverbruik in vastgoed door heel Europa.

We hebben momenteel 40 mensen in dienst (en dat worden er steeds meer) en kantoren in Finland, Zweden, Nederland en
Duitsland. We bieden onze full-service waterefficiëntiediensten en expertise op het gebied van op maat gemaakte waterstrategieën wereldwijd aan.

Smartvatten logo