We kunnen een breed scala aan sensoren integreren in ons intelligent netwerk. Een selectie van onze belangrijkste sensoren omvat:

• Energie Sensoren:
    Wij bieden diverse innovatieve oplossingen, waaronder gebruiksvriendelijke kWh-meters voor kampeerplaatsen die gedetailleerd inzicht geven in energieverbruik. Ze stellen je in staat om te bepalen of gasten per kWh moeten betalen of alleen wanneer ze een bepaald verbruik overschrijden. Daarnaast bieden we een gastenapp die zowel ondernemers als gasten realtime inzicht geeft in het energieverbruik.
    Maar we leveren meters tot 640 ampere die binnen enkele minuten geïnstalleerd kunnen worden.
  • Slimme Watermeters:
    Onze technologie kan bestaande watermeters upgraden naar slimme meters, waardoor je direct inzicht krijgt in je waterverbruik en onmiddellijk wordt gewaarschuwd bij lekkages, voorkomend onnodig waterverlies.
  • Gasmeters:
    Wij transformeren traditionele gasmeters naar slimme meters met onze geavanceerde sensoren, die het gasverbruik realtime monitoren. Dit biedt ondernemers gedetailleerd inzicht en identificeert gebieden voor mogelijke verbetering.
  • Temperatuurmeters:
    Onze veelzijdige temperatuurmeters zijn geschikt voor diverse toepassingen. Ze kunnen bijvoorbeeld worden gebruikt voor digitale monitoring van ringleidingen in toiletgebouwen, een directe oplossing voor legionellapreventie. Ze zijn ook effectief voor het bewaken van de temperaturen in gebouwen en op specifieke locaties, waardoor onnodige verwarming wordt voorkomen en zowel het milieu als je budget worden gespaard. Ze zijn zelfs inzetbaar voor het slim monitoren van vriezers en koelinstallaties.

RecraPlan onderscheidt zich door al deze technologieën te integreren in ons uiterst slimme netwerk. We zorgen voor volledige dekking van je bedrijf via een enkel toegangspunt en onze sensoren zijn eenvoudig te installeren. De meeste meters en installatiewerkzaamheden kunnen zelfstandig worden uitgevoerd, waardoor je bedrijf in zeer korte tijd slim en duurzaam operationeel is.

RecraPlan

RecraPlan is een dynamisch en gepassioneerd bedrijf waarin duurzaamheid, recreatie, en techniek tot in de kern verweven zijn. Wij zijn ervan overtuigd dat technologie een cruciale rol speelt bij het aangaan van duurzaamheidsuitdagingen en dat het vóór je kan werken in plaats van tegen je. Onze visie is de recreatiesector in heel Europa te ondersteunen om een van de meest duurzame industrieën op het continent te worden.

We streven ernaar binnen onze onderneming innovatieve oplossingen te ontwikkelen, snel reagerend op jouw behoeften door deze te vertalen naar functionele, digitale producten. Het is niet alleen onze technische expertise die ons onderscheidt, maar ook onze diepgewortelde passie voor duurzaamheid binnen de sector, wat ons de ideale partner maakt voor jouw onderneming.

Recraplan logo