Marcel heeft daarom drie beloftes voor al zijn producten: Marcel's Green Soap ruikt fantastisch, is heerlijk in gebruik en plantaardige zepen.

Onze reinigingsmiddelen zijn vanwege hun duurzaamheid gecertificeerd met het “A.I.S.E. Charter for Sustainable Cleaning Update 2020+”. We hebben dit certificaat voor:

• Allesreinigers
  • Allesreinigersprays
  • Badkamerspray
  • Keukenreinigerspray
  • Toiletreinigers
  • Vaatwasproducten
  • Toiletblokken
  • Wasmiddelen
  • Wasverzachters
  • Afwasmiddelen

Verder zijn Marcel’s producten milieuvriendelijk door:

• Microplasticvrije formules
  • 100% gerecyclede flessen + aanbod met navulverpakkingen die minder plastic gebruiken
  • Goed recyclebare verpakkingen
  • Formules met hoog percentage biologische afbreekbaarheid
  • 100% vegan
  • RSPO gecertificeerde palmolie
  • Steeds meer palmolievrije producten zoals de wasmiddel, wasverzachter en vaatwastabletten

Tot slot zijn we druk bezig met het certificeren van onze andere producten door duurzame keurmerken.

Over de certificering

Keurmerk Vegan: Dit keurmerk geeft aan dat een product volledig vrij is van dierlijke ingrediënten en dat het niet op dieren is getest. Het biedt consumenten de garantie dat ze een product kopen dat in lijn is met veganistische principes.

A.I.S.E. Charter for Sustainable Cleaning Update 2020+: Dit is een initiatief van de Europese schoonmaakmiddelenindustrie dat bedrijven aanmoedigt om duurzame praktijken toe te passen. Het charter richt zich op het verminderen van de milieu-impact van schoonmaakproducten door onder andere het verbeteren van de productformuleringen, verpakking en transparantie naar consumenten. Het doel is een meer duurzame schoonmaaksector te bevorderen.

Vegan keurmerk
AISE Keurmerk goed

Marcels Green Soap

Wij maken producten waar niet alleen jij en jouw huis schoner van worden, maar ook de wereld om ons heen. Zo creëren we een schoon thuis voor onze kinderen vandaag, en een schonere wereld voor onze kinderen in de toekomst.

Marcels Greensoap logo