Andere energiebesparende oplossingen
Ook andere energiebesparende oplossingen, zoals het gebruik van bewegingssensoren en daglichtschakelingen, kunnen bijdragen aan een beter milieu. Graag vertellen we u ook meer over energiemanagementsystemen of geavanceerde domoticaoplossingen.

Veel voordelen
LED-verlichting is inmiddels een volwassen, uitontwikkeld product. Er zijn legio mogelijkheden met een zakelijke rechtvaardiging voor de aanschaf. Onze Rexel TCO Tool geeft voor de bestaande verlichting aan waar hoeveel en op welke manier bespaard kan worden. Ons huidige assortiment LED-verlichting biedt verlichtingsproducten en lichtregelsystemen die zorgen voor:

• Een veilige en comfortabele werkplek
• Kwalitatief beter licht door de toepassing van de laatste technologieën van gerenommeerde fabrikanten
• Lagere gebruikskosten door lagere energiekosten en een langere levensduur
• Meer functionaliteit en flexibiliteit in de aansturing van lichtscènes, dus een betere toepassing van licht in uw bedrijfsvoering
• Minder CO2-uitstoot.

Rexel

Rexel is toegewijd aan het bevorderen van de energietransitie en duurzame innovatie in Nederland. Samen met onze klanten werken we als betrouwbare partner aan een duurzamere samenleving. Dit doen we door het leveren van innovatieve producten en diensten die zorgen voor een positieve impact op het milieu.

Met onze focus op de nieuwste technologieën en ontwikkelingen in de markt kunnen we innovatieve duurzame oplossingen bieden. Rexel ziet erop toe dat zowel haar product- als serviceaanbod naadloos aansluit op toekomstige marktontwikkelingen.

Bekijk de website van de leverancier
Rexel Logo