THE SPA COLLECTION VETIVER
Van kalmerende shampoos tot verfrissende lotions, onze producten weerspiegelen onze toewijding aan kwaliteit en ervaring. De aardse, verkwikkende citrusgeur van vetiver biedt gasten een blijvende beleving, terwijl de natuurlijke formule zorgt voor een zachte aanraking op zowel de huid als het milieu. Met de prestigieuze, wereldwijd erkende ECOCERT Cosmos Natural certificering is deze collectie nu ook Green Key approved; het verzekert dat elk product een getuigenis is van duurzaamheid en een mix van het beste van de natuur.

The Spa Collection Vetiver is Cosmos Natural gecertificeerd door ECOCERT Greenlife aan de hand van de Cosmos standaard. De pompflessen zijn vervaardigd uit 100% gerecycled plastic en de gebruikte ingrediënten zijn voor 98,4% van natuurlijke oorsprong.

Over de certificering

Cosmos Natural, gecertificeerd door ECOCERT Greenlife, is een internationale standaard voor natuurlijke cosmetica. Deze certificering garandeert dat een product voldoet aan strenge criteria met betrekking tot ingrediënten en productieprocessen, wat betekent dat het product voornamelijk natuurlijke en milieuvriendelijke ingrediënten bevat.

Ecocertcosmosnatural

Hail Europe

HAIL Europe creëert merkpercepties door de uitstraling en aantrekkingskracht van onze gastvoorzieningen en verzorgingsproducten. Met meer dan twee decennia aan ervaring heeft HAIL Europe hotels en lifestylemerken naar een hoger niveau getild met private labels welke een positieve indruk achterlaten bij gasten en consumenten. Naast onze expertise op het gebied van private labels beschikt HAIL Europe over een assortiment van verschillende licentiemerken welke naadloos bij uw algehele merkbeleving past.

Wij begrijpen dat elke interactie een onderdeel is van een gedenkwaardige ervaring, en we zijn gepassioneerd over ons aandeel daarin. Vanaf het moment dat iemand de deur binnenkomst, bieden we klanten en gasten een kalmerende en luxueuze ervaring die gewone momenten omtovert tot buitengewone ervaringen.

Hail Europe New DEF