Ondersteuning bij het totale traject

Meestal gaat het inrichten van een laadstation gepaard met de nodige installatie-, graaf- en herstelwerkzaamheden. Maatwerkoplossingen zijn bijna altijd nodig. Daarom ondersteunt Rexel u bij het totale traject: van de selectie van de juiste producten tot het plaatsen van de laadstations en het beheer ervan.

Waarom Rexel?

Rexel gelooft in elektrisch rijden. Ons bedrijf investeert al jaren in voordelige, milieuvriendelijke
en schone alternatieven voor de beperkte voorraad fossiele brandstoffen. Rexel heeft als
wereldwijde marktleider in elektrotechnische producten en diensten een flinke voorsprong
opgebouwd. Dankzij onze afspraken met gerenommeerde fabrikanten kunnen wij zeer
aantrekkelijke totaaloplossingen bieden. Voor iedere situatie. Daarbij werken wij uitsluitend
samen met gekwalificeerde installateurs.

Rexel

Rexel is toegewijd aan het bevorderen van de energietransitie en duurzame innovatie in Nederland. Samen met onze klanten werken we als betrouwbare partner aan een duurzamere samenleving. Dit doen we door het leveren van innovatieve producten en diensten die zorgen voor een positieve impact op het milieu.

Met onze focus op de nieuwste technologieën en ontwikkelingen in de markt kunnen we innovatieve duurzame oplossingen bieden. Rexel ziet erop toe dat zowel haar product- als serviceaanbod naadloos aansluit op toekomstige marktontwikkelingen.

Bekijk de website van de leverancier
Rexel Logo