Registratie van verbruik
Efficiënt en duurzaam reinigen draait echter ook om de intelligentie van de dispenser. Ecodos Easy geeft u inzicht in het verbruik van de schoonmaakmiddelen. De data die de dispenser genereert, zijn eenvoudig te integreren in uw schoonmaakplan en Greenkey certificering. Zo kunt u heel gericht sturen op efficiency en ecologische prestaties.

Gebruiksvriendelijk en zuinig
Ecodos Easy is bovendien een gebruiksvriendelijke dispenser, die zeer accuraat is in het afgeven van de juiste dosering. U kunt twee doseringen gebruiken, separaat instelbaar op 1-100 ml. Een vertragingstimer voorkomt dat medewerkers te veel reinigingsmiddel gebruiken.

Kostenverlagend
Onze hooggeconcentreerde reinigingsmiddelen bieden u lage kosten per dosering. Bovendien blijven het aantal transportbewegingen, uw voorraad en de hoeveelheid afval tot een minimum beperkt (de zakken worden volledig geleegd). Onze producten kunnen bovendien niet gebruikt worden zonder onze dispenser. Diefstal is dus nutteloos.

Training en instructie
We trainen uw personeel in het gebruik van de dispensers en de producten. En wellicht nog belangrijker: we helpen uw personeel hygiënischer, veiliger en milieuvriendelijker te werken.

Voordelen:
• Overdosering onmogelijk
• Registratie van verbruik
• Zeer accurate dosering
• Zeer eenvoudig in gebruik
• Energieneutraal
• Onderhoudsvrij
• Europees Ecolabel milieukeurmerk

Over de certificering

Een ecolabel is een certificering of keurmerk dat wordt toegekend aan producten, diensten, of bedrijven die voldoen aan bepaalde milieuvriendelijke criteria. Het doel van een ecolabel is om consumenten te helpen bij het maken van duurzame keuzes door aan te geven welke producten of diensten minder schadelijk zijn voor het milieu.

Ecolabel logo goed

Ecodos

Ecodos is een geregistreerd merk van Spectro B.V.
Spectro is producent van reinigingsmiddelen voor professioneel gebruik.

Betere ingrediënten, slimmere recepturen, efficiëntere processen… bij Spectro werken we elke dag aan de reinigingsconcepten van de toekomst. We ontwikkelen niet alleen de beste reinigingsmiddelen, maar kijken ook hoe we met innovatieve totaalconcepten de schoonmaakmarkt kunnen veranderen. Het streven naar perfectie begint bij ons elke dag opnieuw.

Ecodos logo