Alle uitingen worden voor u op maat aangepast. Staat uw communicatiemiddel er niet bij? Vertel het ons, dan gaan we het ontwikkelen!

Green Key heeft speciaal voor u  iconen laten ontwikkelen. Het doel is om deze iconen zoveel mogelijk terug te laten komen in diverse uitingen van GK-ondernemers. Zo ontstaat herkenning bij de gast. Hoé u deze iconen in wilt zetten, laten we aan u over.

Hieronder vindt u een aantal voorbeelden, maar de mogelijkheden zijn legio. Denk aan stickers bij lichtschakelaars of kranen, een algemeen icoon op uw handdoekenkaartje of een ‘factcard’ in een hotelkamer. Maten, oplage en uitvoering zijn in overleg te bepalen. Bespreek uw wensen met ons en wij gaan voor u aan de slag.

Keenenburgt

Communiceren is één van de kernpunten van Green Key. En daar helpen wij u graag mee!

Speciaal voor Green Key-houders hebben we een unieke communicatie toolbox samengesteld. De standaardteksten die wij voor u hebben geschreven zijn gratis te downloaden vanuit 'Mijn Green Key', maar wilt u deze teksten in een andere taal ontvangen, de standaard logo's gebruiken voor welke toepassing dan ook of een poster met een foto van uw bedrijf ontvangen: wij regelen het voor u. Persoonlijk en op maat.

Dát is de kracht van de communicatie toolkit van Green Key!

Keenenburgt Logo