ClearCircle levert circulaire en duurzame reinigingsmiddelen met behulp van voorraadbeheer op locatie.
Wij hebben alle reinigingsmiddelen in baginbox die bestaat uit 81% suikerriet. Onze sproeiflacons en kleine doseerflessen bestaan uit zuiver PE. Na levering nemen wij de lege verpakkingen weer mee. De Baginbox wordt vacuüm gezogen en is dan 85% kleiner als vol geleverd. Deze hervullen wij tot maximaal 8x. Als deze wordt afgekeurd maken wij hier zelf in eigen beheer nieuwe doseerunits van om deze weer bij onze klanten in te zetten.

Een aantal voordelen van ClearCircle producten zijn:

• Minimaal Transport
  • Uw afval is onze grondstof
  • Bag gemaakt van duurzame materialen en 100% recyclebaar
  • Recyclen van verpakkingen 100% in eigen beheer.
  • Levering en ophalen van verpakkingen met een one-stop-strategie

Over de certificering

Een ecolabel is een certificering of keurmerk dat wordt toegekend aan producten, diensten, of bedrijven die voldoen aan bepaalde milieuvriendelijke criteria. Het doel van een ecolabel is om consumenten te helpen bij het maken van duurzame keuzes door aan te geven welke producten of diensten minder schadelijk zijn voor het milieu.

Ecolabel logo goed

ClearCircle

ClearCircle is een Nederlands bedrijf dat een compleet circulair pakket duurzame en afbreekbare schoonmaakmiddelen voor de professionele werkomgeving ontwikkelt en produceert. Als eerste en enige in Europa biedt het bedrijf een innovatief circulair ‘Bag in Box’ retourprogramma. Medewerkers leveren de producten rechtstreeks aan de klant, vullen de voorraad automatisch aan en halen na gebruik de duurzame verpakkingen weer op. Via een uniek ‘upcycle’ proces worden de verpakkingen na optimaal hergebruik verwerkt tot nieuwe relevante producten zoals sproeiflacons en werkvloeren. Deze full-service dienstverlening bespaart de klant tijd én kosten en maakt duurzaam schoonmaken gemakkelijk.

Clear Circle logo