Over het product

Iedere dag, iedere minuut, schijnt de zon. Het is een energiebron die niet opgaat. Die grenzeloos is. Die jou in staat stelt om kosten te besparen op je energieverbruik én te verduurzamen. Want investeren in zonnepanelen én snel terugverdienen: ja, dat kan. Inmiddels hebben we heel wat zonnepaneelprojecten mogen begeleiden en realiseren – allemaal conform de hoogste standaarden om veiligheid te waarborgen. Iedere keer zien we weer hoeveel dat waard is: voor het bouwen van een gezond bedrijf én voor de wereld.

Investeren in verduurzaming met zonnepanelen bespaart al op relatief korte termijn kosten op de energierekening. We zien sinds dat de terugverdientijd van zonnepanelen gemiddeld tussen de 6 en 9 jaar ligt.

Om je écht goed inzicht te kunnen geven in de investering en het rendement, beginnen we altijd met een zonnescan, een rapport waarin we verschillende mogelijkheden voor je uitwerken rondom het legplan, mogelijke subsidies en de ingeschatte terugverdientijd.

Waarom PowerQ?

- Vast aanspreekpunt
- Hoofdaannemer op het gebied van zonnepanelen
- Ruim honderd succesvolle projecten afgerond
- Veel kennis en expertise in huis
- Hoge kwaliteit, veiligheid, duurzaamheid en garanties.
- Verschillende financieringsmogelijkheden om het project te realiseren
- Service & onderhoud zolang de panelen op jouw dak liggen

Duurzaamheid productieproces

Bij PowerQ bieden we Glas-Glas zonnepanelen aan.
Glas-Glas panelen zijn namelijk op dit moment de meest duurzame zonnepanelen.

Waarom?

- Duurzame productie en materiaalkeuze
- Minder restafval
- 30 jaar productgarantie
- Glas-Glas panelen hebben weinig tot geen degradatie
- Productie in Duitsland, dus relatief weinig transport
- Arbeidsinzet is ethisch verantwoord
- Glas-Glas panelen hebben vanwege de materiaalstructuur de hoogste bestendigheid en weinig tot geen kans op microcracks
- Score op brandveiligheid is hoog, omdat glas praktisch geen vlam kan vatten
- Verzekeraars gaan sneller akkoord met het plaatsen van Glas-Glas panelen

Over de leverancier

PowerQ

PowerQ is een energiedienstverlener die een lange termijn partnerschap aangaat met organisaties in de zorg en het bedrijfsleven.
Wij helpen deze organisaties bij het maken van keuzes op het vlak van onder andere energie-inkoop, verduurzaming en energie-efficiency.

We helpen onze klanten met:
- Energie-inkoop
- Duurzame energieoplossingen zoals zonnepanelen en groene stroom
- Wet- en regelgeving & klimaatakkoord
- Actief sturen op Energy Efficiency
- Aanvraag van subsidies
- Passend advies voor de lange termijn

'Samen bouwen aan grenzeloze energie.'

Bekijk hier de website van de leverancier
Logo Power Q