FEE International

Foundation for Environmental Education

De Foundation for Environmental Education (FEE International) is opgericht in 1981 en is één van ‘s werelds grootste organisaties voor milieueducatie met meer dan 100 deelnemende organisaties in ruim 80 landen.

Fee International heeft als doel om de wereld te verduurzamen doormiddel van educatie en onderwijs, in samenwerking met leden en partners wereldwijd. Hiervoor zijn de volgende 5 internationale programma's opgericht:

Meer informatie over FEE International
FEE logo

HISWA-RECRON

Ondernemersorganisatie voor bedrijven in de watersport en recreatie

HISWA-RECRON is een ondernemersorganisatie die Nederlandse bedrijven in de watersport en recreatiesector ondersteunt, verbindt en promoot. Als ondernemersorganisatie behartigen ze de belangen van deze bedrijven op regionaal, nationaal en internationaal niveau.

HISWA-RECRON is daarnaast een netwerkorganisatie met een groot netwerk van ruim 2.400 ondernemers, en een kennisbank voor bedrijven met tal van nuttige artikelen en dossiers.

HISWA-RECRON is in 2020 ontstaan door de fusie van HISWA (watersport) en RECRON (recreatiesector).

Meer informatie over HISWA-RECRON
HISWA RECRON logo

ANWB

Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB

De Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB is een vereniging die met een unieke mix van beïnvloedende en dienstverlenende activiteiten de belangen van haar leden behartigt op het gebied van mobiliteit, vakantie en vrije tijd. Bij dat werk wil de ANWB een bijdrage leveren aan een duurzame ontwikkeling van de samenleving.

Meer informatie over ANWB
Anwb logo

KHN

Koninklijke Horeca Nederland

Koninklijke Horeca Nederland (KHN), opgericht in 1883, is hét hart van de horecabranche. Als oudste en grootste branchevereniging vertegenwoordigen ze ruim 18.000 horecabedrijven en brengen ze horecaondernemers al meer dan 140 jaar samen. Met hun sterke netwerk van horecaondernemers, leveranciers, beleidsmakers en onderwijsinstellingen zetten ze zich in voor een bruisende toekomst voor de horeca.

Meer informatie over KHN
KHN logo